Hvis du ikke har været i stand til at gennemføre betalingen, kan du selv ændre betalingsmetoden i ordreoplysningerne eller gendanne den oprindelige betalingsmetode.
Du skal kontakte os, så tjekker vi denne transaktion og kontakter dig igen.
Fakturaen sendes automatisk til din e-mail, når du afgiver din ordre. Tjek også din spam-mappe i din indbakke, hvis fakturaen heller ikke er der - kontakt os venligst på vores e-mailadresse, så sender vi den til dig igen.
Vi udskriver ikke papirfakturaer.
Vi er en slovakisk virksomhed, og alle udenlandske virksomheder, der er momsbetalere, køber varer hos os uden moms.
For direkte køb uden moms skal du registrere dig på hjemmesidenkøb uden moms Når alle dokumenter er leveret og verificeret, vil din konto være berettiget til at bestille varer uden moms.
Hvis du ikke ønsker at registrere dig, bedes du bestille varerne på normal vis og kontakte vores kundeserviceafdeling efter bestillingen med en anmodning om at justere beløbet ekskl. moms. Hvis du har betalt for varerne på forhånd, vil differencen blive refunderet.
Hjalp vores svar dig ikke?